\u0642\u06cc\u0645\u062a \u0637\u0631\u0627\u062d\u06cc \u0633\u0627\u06cc\u062a \u0627\u062e\u062a\u0635\u0627\u0635\u06cc \u0634\u0631\u06a9\u062a\u06cc \u0686\u0646\u062f \u0627\u0633\u062a\u061f

More in Politics

  • Norton antivirus account login
    28 comments, 133,664 views
  • Liquidity Locking Made Easy
    9 comments, 81,819 views
  • Ang jili178 login ay nagdudulot sa iyo ng mga laro ng slot at karanasan sa laro ng soccer
    2 comments, 45,809 views

Related Blogs

  • The Five Best Instant Pot Pressure Cookers to Suit All Cooks
    0 comments, 0 likes
  • Ott Live Streaming In India-What You Need To Know
    0 comments, 0 likes
  • HIPAA Custom Software Development: Enhancing Healthcare Data Security and Compliance
    1 comment, 0 likes

Archives

Social Share

قیمت طراحی سایت اختصاصی شرکتی چند است؟

Posted By webi jijio     May 15, 2022    

Body

طراحی وب سایت شرکتی شما به چه ابزاری نیاز دارد؟

اکنون که صفحات و ویژگی‌های لازم برای طراحی سایت شرکتی خود را دارید تا این صفحات و محتوای آن‌ها را درخشش دهید، وقت آن است که به برخی از ابزارهای سراسر سایت بپردازید. از این ابزارها می توان برای سازماندهی و ردیابی تجزیه و تحلیل و داده ها، ایجاد و ارسال کمپین های ایمیل، و تعامل با نرم افزارهای دیگر برای افزایش تجربه کسب و کار و بازدیدکنندگان استفاده کرد. ما به سه حوزه اصلی خواهیم پرداخت: تجزیه و تحلیل، کمپین های ایمیل، و فناوری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM).نباید از تجزیه و تحلیل سایت ترسید، استفاده از این ابزارها بسیار آسان است و برای اندازه گیری موفقیت کسب و کار و وب سایت شما ضروری است. این ابزارها می توانند نشان دهند که طراحی سایت شرکتی شما در کجا عملکرد خوبی دارد و در کجا ممکن است نیاز به انجام برخی تنظیمات داشته باشید.از این ویژگی‌ها استفاده کنید تا با ردیابی کلیک‌های سایت، دریابید که بازدیدکنندگان چه چیزی را در سایت شما محبوب‌تر می‌دانند. همچنین می توانید اطلاعات را از نظرسنجی ها، فرم های تماس و سایر داده هایی که افراد هنگام بازدید از وب سایت خود وارد کرده اند جمع آوری و سازماندهی کنید.یکی از بهترین گزینه ها برای تجزیه و تحلیل سایت، گوگل آنالیتیکس است. مقاله ما در مورد نحوه افزودن گوگل آنالیتیکس به وردپرس را بخوانید تا به شما در درک بهتر نحوه دستیابی به اهداف وب سایت خود کمک کند.یکی از قوی‌ترین ابزارهای یک تولیدکننده محتوا که سعی در تقویت برند خود دارد، راه‌اندازی مجموعه‌ها و کمپین‌های ایمیلی است. این را می توان در قالب یک خبرنامه تکراری که برای مشترکین ارسال می شود یا شاید یک فرم تماس که ایمیل های افرادی را جمع آوری می کند که مایلند در مورد راه اندازی، قسمت یا ویدیوی جدید هشدار داده شوند. داشتن یک ابزار جمع آوری ایمیل در وب سایت شما یک راه عالی برای کمک به گسترش دسترسی شما، پیگیری بازدیدکنندگان سایت و موارد دیگر است.پیدا کردن ابزار مناسب برای طراحی سایت شرکتی محتوای حرفه ای شما ممکن است دشوار باشد، بنابراین ما ActiveCampaign را توصیه می کنیم. ActiveCampaign دارای ملزومات بازاریابی خاصی است که برای سازندگان طراحی شده است، به علاوه از قبل برای کار با وردپرس تنظیم شده است و امکان همگام سازی و اتصال آسان را فراهم می کند.

طراحی سایت شرکتی چه تاثیری در بخش CRM سایت دارد؟

CRM ابزار دیگری است که می تواند پیچیده به نظر برسد، اما یک ویژگی واقعا مفید برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک است که تجزیه و تحلیل و داده های خود را بهتر سازماندهی کنند. چندین پلتفرم قابل اعتماد مانند HubSpot، Zoho یا Salesforce وجود دارند که می توانند به شما در شروع این فرآیند کمک کنند.این سیستم‌های مدیریتی به شما کمک می‌کنند در اهداف خود بمانید، تحلیل‌های پیچیده را بهتر درک کنید، و ارتباط بین شما، شرکا و پیروانتان را افزایش دهید. برای نگاهی عمیق تر به نحوه راه اندازی طراحی سایت شرکتی وردپرس خود با همه چیزهایی که نیاز دارد، مقاله نحوه استفاده از وردپرس ما را بخوانید.تبریک می گویم! شما به طور رسمی برای Bluehost برای وردپرس ثبت نام کرده اید و اکنون یک وب سایت محتوای حرفه ای با صفحات ضروری برای برجسته کردن آن دارید.برای اینکه سایت جدید خود را به موفق ترین طراحی سایت شرکتی محتوایی تبدیل کنید، بخش مقالات مرتبط ما را در زیر بررسی کنید.این مقاله شما را طی مراحل لازم برای راه اندازی صحیح طراحی سایت شرکتی تجارت الکترونیک خود راهنمایی می کند. مراحل اصلی مورد نیاز عبارتند از:اهداف وب سایت تجارت الکترونیک خود را تعیین کنید. یک سازنده وب سایت را انتخاب کنید. سازنده پیشنهادی ما برای این نوع وب سایت Shopify است. آزمایش رایگان خود را از طریق این لینک شروع کنید.صفحات مورد نیاز وب سایت خود را شناسایی کنید و شروع به ساخت کنیدابزارهای اضافی را بیابید که به شما کمک می کند فروشگاه آنلاین خود را پیگیری یا گسترش دهید.ممکن است بخواهید در حین طی کردن این مراحل، این راهنما را دوباره مرور کنید. برای ارجاع آسان و یادآوری های مفید، هنگام شروع ایجاد وب سایت خود، حتماً این صفحه را نشانه گذاری کنید.اولین قدم برای راه اندازی یک تجارت الکترونیک موفق، یافتن اهدافی است که به شکوفایی فروشگاه آنلاین شما کمک می کند. این اهداف به راهنمایی کسب و کار شما کمک می کند که چه هدفی انجام دهد و چگونه بهترین راه را برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق انجام دهید. داشتن این اهداف به شما در تصمیم گیری و طراحی سایت شرکتی کمک می کند و همچنین به اندازه گیری موفقیت کلی شما کمک می کند.

طراحی سایت شرکتی برای فروشگاه های کوچک محلی

به عنوان یک خرده فروش آنلاین، اهداف شما به احتمال زیاد با اهداف کسب و کار خدمات محلی یا حتی صاحب فروشگاه محلی متفاوت است. به عنوان مثال، اگر فروشگاه آنلاین شما بر روی جواهرات دست ساز تمرکز دارد، هدف شما ممکن است نه تنها نشان دادن آنچه برای ارائه دارید، بلکه ارائه بینشی در مورد فرآیند خود و بحث در مورد منبع مواد خود باشد. گنجاندن حس شفافیت و رشد برای اهداف و مخاطبان هدف شما مهم است.ایجاد پایگاه ایمن از مشتریان بازگشتی یکی از مهمترین اهدافی است که باید داشته باشید. خریداران راضی یکی از بهترین راه‌ها برای گسترش ارگانیک در مورد کسب و کار آنلاین شما و آوردن مشتریان کنجکاو جدید به سایت شما هستند. گسترش پایگاه مشتریان خود به کسب و کار کوچک شما کمک می کند تا همچنان بدرخشد و پیشرفت کند.اهداف کسب و کار برای یک فروشگاه آنلاین همچنین می تواند شامل اقدامات پایدار و زیست محیطی، ارائه طیف وسیع تری از محصولات و یافتن راه هایی برای بازگشت به مشتریان و جامعه باشد. همه اینها مستقیماً به هدف اصلی یعنی ایجاد پایگاهی از مشتریانی که کسب و کار شما را در حال رشد نگه می‌دارند، مرتبط است.همانطور که وب سایت و اهداف تجاری خود را شناسایی می کنید، درک نحوه استفاده از طراحی سایت شرکتی فروشگاه خود برای دستیابی به آنها آسان تر می شود. از آنجایی که اکثر کسب و کار شما به صورت آنلاین انجام می شود، داشتن طراحی سایت شرکتی که به طور دقیق و مؤثر نشان دهنده شما و کسب و کار شما باشد، باعث می شود مشتریان جدید احساس آگاهی، علاقه و راحتی در خرید از شما داشته باشند.راه های مختلفی برای استفاده از وب سایت تجارت الکترونیک برای دستیابی به اهداف خود وجود دارد. این ممکن است شامل ارائه نظرات مشتریان، از جمله یک وبلاگ توسعه یافته برای آگاه نگه داشتن خوانندگان، یا گروه بندی موارد منتخب در مجموعه های برجسته باشد. همه این ابزارها راه های عالی برای تشویق مشتریان به تعامل با شما و کسب و کار شما هستند.داشتن یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای برای دستیابی به اهداف خود می تواند کاری طاقت فرسا به نظر برسد. اما، هنگامی که رابطه بین وب سایت و اهداف تجاری خود را درک کردید، ایجاد وب سایتی برای پشتیبانی از این امر به طور طبیعی انجام می شود.امروزه سایت سازهای محبوب زیادی مانند Wix، GoDaddy و WordPress وجود دارد. انتخاب بهترین سازنده وب سایت دشوار است - بررسی ما را بررسی کنید تا بدانید چرا Shopify را برای این نوع طراحی سایت شرکتی خاص انتخاب کرده ایم.

طراحی سایت شرکتی برای فروشگاه های آنلاین

برای صاحب یک کسب و کار کوچک که یک فروشگاه آنلاین دارد، توصیه می کنیم از Shopify برای ایجاد طراحی سایت شرکتی ایده آل خود استفاده کنید. سازنده وب سایت Shopify با در نظر گرفتن تجارت الکترونیک طراحی شده است. Shopify ویژگی‌های بصری را ارائه می‌دهد که اضافه کردن محصولات و پیگیری موجودی را به یک نسیم مطلق تبدیل می‌کند.با Shopify می توانید تنها در چند مرحله یک طراحی سایت شرکتی تجارت الکترونیکی کارآمد داشته باشید. افزودن محتوای خاص آسان است، و شامل راه‌هایی برای اتصال فوری فیدهای رسانه‌های اجتماعی شما می‌شود تا بتوانید در پلتفرم‌های مختلف بفروشید و مشتریان را مطلع کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی Shopify ما را بررسی کنید.شروع کار با Shopify ساده است. این بخش بعدی شما را در مراحل ثبت نام برای یک حساب Shopify و آشنایی با کنترل های اصلی سازنده راهنمایی می کند.اولین قدم برای شروع با Shopify تکمیل فرآیند ثبت نام سریع و آسان است. ما شما را در این مورد راهنمایی می کنیم و به شما کمک می کنیم با استفاده از داشبورد Shopify و کنترل های اصلی راحت باشید.داشتن نام دامنه آماده به کار به آسان‌تر شدن این فرآیند کمک می‌کند. اگر برای یافتن دامنه خود به کمک نیاز دارید، از تولید کننده نام دامنه ما برای شروع انتخاب دامنه موفق برای کسب و کار خود استفاده کنید.از اینجا به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که از شما می‌خواهد آدرس ایمیل خود را وارد کنید، رمز عبور تنظیم کنید و نام فروشگاه خود را نام ببرید. این اطلاعات را وارد کنید و روی دکمه "ایجاد فروشگاه خود" کلیک کنید.صفحه بعدی از شما چند سوال می پرسد تا به شما کمک کند الگوی مناسب برای سایت Shopify خود را پیدا کنید. این را پر کنید تا دقیقاً نیازهای شما را منعکس کند. به خاطر این آموزش، ما انتخاب کرده ایم که یک جواهرفروشی هستیم که به تازگی شروع به کار کرده است.هنگامی که وارد کردن اطلاعات خود را تمام کردید، روی دکمه "Enter My Store" کلیک کنید.سپس به داشبورد اصلی Shopify خود منتقل خواهید شد. از اینجا می توانید در مورد سازنده وب سایت Shopify و ویژگی های آن اطلاعات بیشتری کسب کنید و ویرایش طراحی سایت شرکتی تجارت الکترونیک خود را شروع کنید.در سازنده وب‌سایت Shopify، به‌روزرسانی هر محتوا برای مطابقت با فروشگاه آنلاین و برند شخصی شما آسان است. این یک مرور کلی برای شروع شما خواهد بود، برای راهنمایی دقیق تر در مورد نحوه استفاده حداکثری از سازنده وب سایت Shopify، مقاله نحوه استفاده از Shopify ما را بخوانید.

طراحی سایت شرکتی با LONIC

برای اینکه طراحی سایت شرکتی تجارت الکترونیک Shopify خود را شبیه به خودتان کنید، باید موضوع را سفارشی کنید. در بخش «صفحه اصلی» داشبورد Shopify خود به پایین بروید تا زمانی که به صفحه زیر برسید.روی دکمه «سفارشی کردن تم» کلیک کنید. این شما را به بخش "موضوعات" داشبورد Shopify خود می برد. از اینجا می توانید موضوع فعلی خود را به روز کنید، کتابخانه تم Shopify و موارد دیگر را مرور کنید.برای شروع ویرایش تم خود، روی دکمه «سفارشی کردن» کلیک کنید. این شما را به ویرایشگر تم Shopify می برد. اینجاست که می توانید محصولات، صفحات و موارد دیگر را به طراحی سایت شرکتی تجارت الکترونیک خود اضافه کنید. برای به‌روزرسانی تنظیمات طرح زمینه، روی «تنظیمات تم» در پایین ستون سمت چپ کلیک کنید. با این کار منوی "تنظیمات تم" در سمت چپ ویرایشگر تم Shopify باز می شوداز اینجا می توانید رنگ، فونت، طرح و موارد دیگر را ویرایش کنید. برای به روز رسانی بیشتر هر یک از این ویژگی ها، روی فلش کنار ویژگی که می خواهید تغییر دهید کلیک کنید و منویی در ستون سمت چپ ویرایشگر Shopify باز می شود.برای به‌روزرسانی رنگ دکمه‌ها، متن و سایر بخش‌های تم Shopify، روی فلش کنار «Colors» کلیک کنید تا منوی مربوطه باز شود.برای تغییر رنگ متن دکمه در سایت خود، روی نمونه رنگ در کنار «برچسب دکمه جامد» کلیک کنید تا ابزار انتخاب رنگ باز شود. رنگ خود را انتخاب کنید و تغییرات شما به طور خودکار قرار می گیرد.از ستون سمت چپ برای تنظیم فونت و تایپوگرافی تم، سبک‌ها، طرح‌بندی و موارد دیگر استفاده کنید.به عنوان مثال، برای تغییر فونت، از منوی سمت چپ برای انتخاب «تایپوگرافی» استفاده کنید. روی دکمه "تغییر" کلیک کنید تا منوی "انتخاب فونت" باز شود.می‌توانید از میان فونت‌های پیشنهادی موجود انتخاب کنید، یا برای مرتب‌سازی کتابخانه بزرگ فونت Shopify، بیشتر به پایین بروید. انتخاب خود را انجام دهید و روی دکمه "انتخاب" در منوی سمت چپ کلیک کنید. این فرآیند را برای به روز رسانی فونت "Body" و موارد دیگر تکرار کنید.به استفاده از منوی سمت چپ برای به روز رسانی بیشتر تم Shopify خود ادامه دهید. ما در این راهنما بیشتر در مورد این ویژگی‌ها صحبت خواهیم کرد، اما در این حین راحت باشید.اکنون که با برخی از اصول سازنده وب‌سایت Shopify بیشتر آشنا شده‌اید، نحوه افزودن چهار صفحه ضروری با ابزارهای ضروری را به وب‌سایت تجارت الکترونیک جدید خود به شما آموزش می‌دهیم.تقریباً هر طراحی سایت شرکتی برای یک فروشگاه آنلاین برای شروع به یک صفحه اصلی، صفحه محصول، صفحه درباره ما و یک صفحه وبلاگ نیاز دارد. این بخش راه اندازی این صفحات ضروری و همچنین نحوه یافتن ابزارهای مفید برای درخشش واقعی آنها را پوشش می دهد.صفحه اصلی شما اولین برداشت را برای فروشگاه و کسب و کار آنلاین شما ایجاد می کند، مهم است که مطمئن شوید موثر است و تقریباً همه چیزهایی را که نیاز دارد دارد. ما شما را با نحوه ایجاد صفحه اصلی و اتصال ابزارهای مورد نیاز برای درخشش آن آشنا خواهیم کرد.در زیر نمونه‌ای از صفحه اصلی موفق ساخته شده با Shopify برای روستر قهوه تخصصی، Coava، آورده شده است. برای نگاه عمیق‌تر به اینکه چه چیزی باعث موفقیت این صفحه اصلی می‌شود و چگونه می‌توانید به بهترین شکل ممکن صفحه اصلی خود را بسازید، مقاله نحوه طراحی صفحه اصلی موفق ما را بخوانید.

Comments

0 comments